Innovasjon Norge

MERKEVAREBYGGING FOR HAVNÆRINGENE 28 MAI 2021

Merkevarebygging for havnæringene er et av webinarene som presenteres under Blå Uke 2021. Dette programmet henvender seg til bedrifter i havnæringene med et internasjonalt vekstpotensial, som kan dra nytte av en sterk nasjonal merkevare.

Webinaret er en del av programmet til Blå Uke, en festival fylt med faglige arrangementer, i samspill med kultur- og opplevelsesnæringen - med havet i fokus. Uken er til for alle som jobber i og rundt havnæringene, og arrangeres i Bodø i uke 21.

Merkevaren Norge handler om å posisjonere Norge ved å fortelle en felles historie om hvem vi er, hvor vi kommer fra og hva vi kan tilby. I tillegg omfatter satsingen en rekke verktøy som norske bedrifter kan benytte seg av i sitt arbeid ute for å bli mer synlig internasjonalt og bli valgt av flere.

 

Program:

  • Velkommen v/Monica Ahyee Regionsdirektør Innovasjon Norge Nordland
  • Hva kan merkevaren Norge bety for din bedrift? v/Ingrid Nærnes, Spesialrådgiver Merkevaren Norge og Helene Friis, Direktør Strategisk Posisjonering, Innovasjon Norge
  • Bedriftscase: Calanus
  • Internasjonalisering & eksport – hvordan kan Innovasjon Norge bidra

For mere info og påmelding: Innovasjon Norge

0