
10/05/2021 av Havbruksnettverk Helgeland
MERKEVAREBYGGING FOR HAVNÆRINGENE 28 MAI 2021
Merkevarebygging for havnæringene er et av webinarene som presenteres under Blå Uke 2021. Dette programmet henvender seg til bedrifter i havnæringene med et internasjonalt vekstpotensial, som kan dra nytte av en sterk nasjonal merkevare.
Webinaret er en del av programmet til Blå Uke, en festival fylt med faglige arrangementer, i samspill med kultur- og opplevelsesnæringen - med havet i fokus. Uken er til for alle som jobber i og rundt havnæringene, og arrangeres i Bodø i uke 21.
Merkevaren Norge handler om å posisjonere Norge ved å fortelle en felles historie om hvem vi er, hvor vi kommer fra og hva vi kan tilby. I tillegg omfatter satsingen en rekke verktøy som norske bedrifter kan benytte seg av i sitt arbeid ute for å bli mer synlig internasjonalt og bli valgt av flere.
Program:
- Velkommen v/Monica Ahyee Regionsdirektør Innovasjon Norge Nordland
- Hva kan merkevaren Norge bety for din bedrift? v/Ingrid Nærnes, Spesialrådgiver Merkevaren Norge og Helene Friis, Direktør Strategisk Posisjonering, Innovasjon Norge
- Bedriftscase: Calanus
- Internasjonalisering & eksport – hvordan kan Innovasjon Norge bidra
For mere info og påmelding: Innovasjon Norge